همشهری

Contains ads
5000+
Downloads
50000+
Users

همشهری

Contains ads

5000+
Downloads
50000+
Users

App Description

شركت پيام همشهري جهت پاسخگويي به نيازها و انتظارات مردم در بخش نيازمنديهاي شهري در ابتداي سال 1373 تاسيس و با انتشار راهنماي همشهري فعاليت رسانه اي خود را رسما آغاز كرد. هدف و ماموريت پيام همشهري برقراري ارتباط بي واسطه ميان خريداران و فروشندگان كالا و خدمات تمامي ايرانيان است. چشم انداز پيام، كسب نقش تعيين كننده در اقتصاد شهري بوده و براي تححقق ماموريت و چشم انداز خود سه هدف را سرلوحه قرار داده است :


1- ايجاد رقابت سالم ميان عوامل كسب و كار و نيز برقراري ارتباط ميان بازار توليد و مصرف.


2- افزايش رضايتمندي مصرف كنندگان خدمات شركت و ايجاد مشتريان وفادار بواسطه توسعه كمي وكيفي خدمات سازمان.


3- ارتقا سطح فرهنگ مبادلات كالا و خدمات.


براي پاسخگويي به نيازهاي روزافزون مردم، پيام همشهري تاكنون علاوه بر انتشار راهنماي همشهري تهران، اقدام به انتشار راهنماي كشوري كه در تاريخ مطبوعات كشور بي نظير است و نيز رسانه جمعه بازار كرده، ضمن آنكه براي رسانه هاي متنوع همشهري محله اقدام به پذيرش آگهي مي نمايد.

راهنماي همشهري نيازمنديهاي صبح تهران هم اكنون با روزانه بيش از 25 هزار آگهي و برخورداري از جامع ترين فهرست موضوعات بزرگترين نقش را در نظام مبادله كالا و خدمات درتهران به عهده دارد.

ساماندهي اين حجم از خدمت رساني از طريق بيش از 140 دفتر قبول آگهي در تهران و شهرستانها صورت مي گيرد.
يكي از بي نظيرترين اقدامات، اختصاص شماره تلفن 1819 است كه سهل ترين راه ارتباط مردم براي تماس با دفاتر مي باشد.

در حال حاضر سفارش آگهي به صورت شبانه روزي و همچنين از طريق موبايل نيز صورت مي گيرد كه ازاين طريق شهروندان در هر نقطه تهران پس از تماس با 1819 به صورت خودكار به نزديك ترين دفتر قبول آگهي هدايت مي شوند.

سايت راهنماي همشهري به آدرس Rahnama.com نيز با نوآوري در طراحي كه اخيرا صورت گرفت و نيز روزآمد شدن اطلاعات آن روزانه هزاران آگهي چاپ شده در راهنما را منعكس و نقش ويژه اي را در اطلاع رساني الكترونيكي نيازمنديها به عهده گرفته است.



دفتر مرکزی شرکت پیام همشهری

تهران خیابان قائم مقام فراهانی خیابان شهید خدری پلاک 37
[email protected]
واحد آمار و انفورماتیک شرکت پیام همشهری

تهران خیابان قائم مقام فراهانی خیابان شهید خدری پلاک 37 طبقه 3

Created On
Apr 11, 2012

Build an App Like This

Do you want to build an app like this for your business or entertainment?
AppsGeyser - Free App Builder allows to convert any content into Android Apps in few easy steps without coding or software. Just chose a ready-to-go template to create and design your own mobile applications for free.